
В хип-хоп парчето участват още Lil Sha и американската кънтри сензация Сара Харалсън
Световноизвестният PR експерт Максим Бехар дебютира на музикалната сцена и то директно в ефира на най-популярното американско R&B радио Hоt 21. В първия си сингъл „PR We Are“ Бехар си партнира българката рап легенда Мишо Шамара, неговия син Lil Sha и американската кънтри сензация от Нешвил Сара Харалсън. Песента направи своята двойна премиера този вторник едновременно в Ню Йорк в ефира на радио Hot 21 и в София – по БГ Радио.
„Почти случайност ни събра в студиото с Мишо Шамара и сина му и само за няколко часа направихме песента – разказва Максим Бехар. За наша изненада тя бързо трупа фенове и след като я изпратихме на няколко радио станции в САЩ, където Мишо живее със семейството си, от влиятелното Hot 21 реагираха мигновено и предложиха промоцията да бъде първо при тях. Реших обаче, че за това трябва да имам и български партньор и приятелите ни от БГ Радио откликнаха веднага.“
Бехар, който е автор на текста, заедно с Lil Sha, е посветил дебютното си парче на бизнеса, в който работи от 30 години и с който има десетки световни успехи – PR-а. Това всъщност е първата и единствена песен в света, правена някога за този бизнес.
Включването на нежните вокали на Сара Харалсън в сингъла също става почти на шега. Бехар я кани да стане част от проекта, след като се запознава с нея случайно в софийски пъб, където тя миналия месец има участие само за една вечер с групата на българския издател и кънтри певец от Велико Търново Нейко Генчев. Певицата чува демо версията на „PR We Are“ и веднага се съгласява да се включи в нея. Самата Сара Харалсън е популярна американска кънтри певица, чийто талант към момента ѝ е завоювал 4 предложения за номинация от тазгодишните награди Grammy. Тя има десетки издадени албуми, покорявали американските класации.
„Естествено, доста се учудихме – рап песен изпълнена от Максим Бехар, който всички в България познаваме в съвсем друга роля. Песента и идеята зад нея много ни хареса – тя е написана от българи, изпълнена от българи и за секунда не се поколебахме да си партнираме в този проект“, каза Николай Янчовичин, изпълнителен директор на БГ Радио.
Максим Бехар възнамерява да продължи да развива музикалната си кариера и занапред, заедно с основния си PR бизнес, където през миналата година той бе обявен от авторитетното световно издание PR Week за „Най-добър PR професионалист в Европа“. През тази година той издаде още две книги, получи държавно отличие от президента на Литва, и реализира с компанията си М3 Communications Group, Inc. стотици успешни бизнес проекти, високо оценени от техните клиенти.
Песента „PR We Are“ можете да слушате в Spotify тук, както и в Apple Music и в над 100 други световни музикални платформи.