Столичната улица "Шишман" става жълта зона.

Столичната улица
22 Април 2016

Свободен паркинг в центъра, „торта от бира“ и безплатно кино са сред подаръците,Шишман става „жълта зона“ с които "Ариана" отбелязва, че 10 години е най-питата бира в София.

На 25-и април София ще осъмне с безплатна „жълта зона“ за паркиране на ул. „Цар Шишман“. В продължение на два от най-натоварените делнични дни шофьорите ще могат да паркират автомобилите си в отсечката между улиците „Аксаков“ и „Граф Игнатиев“ без да заплащат такса за „синя зона“, в която попада централната софийска улица. Жестът към столичани обхваща стандартното работно време – между 8:00 и 19:00 часа. Така на разположение на всички желаещи да се възползват от безплатния паркинг ще бъдат над 70 паркоместа.

Шофьорите ще получават на място талони за безплатно паркиране от посланици на марката. Подаръкът към столичани е част от кампанията „Ариана черпи“, която е изпълнена с активности по случай факта, че това е най-питата* бира в София поредни 10 години. Този уикенд Рожденикът черпи още с най-голямата „бирена торта“ в България, съставена от над 10 000 кена, която вече очаква всички пълнолетни столичани до езерото „Ариана“. В събота и неделя от 12:00 часа те ще имат възможността да я „изядат“ заедно. Черпенето продължава до изчерпване на количествата.

Друго място в София, на което приятелите на Ариана могат да празнуват, е входът на парка на НДК откъм бул. „Патриарх Евтимий“, където ще бъде разположена специална атрактивна инсталация с празнични балони.

За киноманите също е подготвена приятна изненада – на 22-ри и 23-и април някои от посетителите на салоните на Cinema City Paradise Center ще получат подаръци на излизане от прожекциите. А за да бъде изживяването по-приятно по време на филма – и по една бира преди това. Прожекциите, част от програмата, са на филма Ловецът: Ледената война (The Huntsman) след 20:00 часа.

Като част от кампанията „Ариана черпи“ до 30.04.2016 ценителите на добрата бира ще могат да ѝ се насладят във всичките й формати на още по-ниски цени в повечето търговски обекти в които Ариана отбелязва, че 10 години е най-питата бира в София.

*По данни на AC Nielsen за реализирани продажби в обем, за периода 2006 - 2015 г.

Тагове: Новина

Прочетете още