Кампанията „Алкохолът е лош шофьор“ на 10 години с ексклузивен тест драйв

Кампанията „Алкохолът е лош шофьор“ на 10 години с ексклузивен тест драйв
17 Октомври 2017

Ексклузивна тест драйв симулация на шофиране в нетрезво състояние даде началото на десетото юбилейно издание на кампанията „Алкохолът е лош шофьор“. Автомобилът, предвиден за целта, бе управляван лично от известния български пилот и професионален рали инструктор Петър Гьошев. Първите, които се осмелиха да се потопят в интереснотоизживяване, бяха журналисти и посетители на Автомобилен салон София 2017. Инициативата „Алкохолът е лош шофьор“е част от дългосрочната корпоративна политика за социална отговорност на „Каменица“ АД и тази година провокира с директния въпрос „Пиеш или караш“.

„Алкохолните” очила възпроизвеждат различен процент промили –от 0,4 до 0,6 промила, от 0,6 до 0,8 промила, които са за нощно виждане, от 0,8 до 1,5 промила и от 1,0 до 1,7 промила. Целта на тест драйва и симулациите с „алкохолните” очила е да се даде възможност на всеки участник да разбере как съответното количество алкохол въздейства върхуреакциите и преценката му и го прави на практика неспособен да шофира.

 „Шофирането не е игра и затова трябва да бъдем отговорни на пътя“, сподели известният пилот Петър Гьошев. „Безразсъдството и карането след употреба на алкохол дори и в минимални количества е недопустимо. Нужно е да бъдем категорични и да кажем „не“ на порочната практика да се сяда зад волана с алкохол в кръвта, допълни още той.

Прочетете още